پیام تسلیت حوزه‌ علمیه خواهران به مناسبت درگذشت آیت‌الله احمدی فقیه‌ یزدی


یزدفردا:حوزه‌ علمیه خواهران به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله احمدی فقیه‌یزدی پیام تسلیتی منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ حوزه‌ علمیه خواهران به مناسبت درگذشت حضرت آیت‌الله احمدی فقیه‌یزدی پیام تسلیتی منتشر کرد.
«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدركه الموت فقد وقع اجره علی الله»
درگذشت عالم عامل، فقیه مجاهد، مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله « حاج میرزا محمدحسن احمدی فقیه‌یزدی » كه عمری طولانی را در خدمت به اسلام و مسلمین و مذهب حقه اهل بیت علیهم السلام و حوزه‌های علمیه دینی سپری و طلاب و فضلای برجسته‌ای را تقدیم دین مبین اسلام نمود، ثلمه‌ای است جبران ناپذیر.
این عالم ربانی، عمر شریف خود را در راه كسب علوم دینی و ترویج و گسترش معارف و فرهنگ اسلامی سپری نمود و بدون شك آثار این فاضل فرهیخته در عرصه اندیشه و دین، همچون نگینی درخشان باقی خواهد ماند.
آن مرحوم در طول مبارزات ملت ایران با رژیم ستمشاهی، در كنار حضرت امام(ره) و پس از انقلاب نیز یار امام و رهبری و خدمت‌گذار صادقی برای انقلاب بود.
حضرت آیت‌الله « احمدی فقیه‌یزدی » عمر پربرکت خویش را صرف احیای دین و تبیین و نشر احکام و معارف نورانی الهی نمود و شاگردان زیادی از محضر او سیراب گشتند و بدون تردید طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه خدمات این عالم جاهد را از یاد نخواهند برد.
حوزه‌ علمیه خواهران این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، همسر مكرمه ایشان و تمامی پویندگان راه اخلاق و فضیلت و پژوهندگان فقه جعفری تسلیت می‌گوید و برای آن عالم فرهیخته و مجاهد علو درجات از خداوند منان مسئلت دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا